Lågt batteri

Någon har tagit min laddare till datorn, någon i skolan, i trean! Någon jag har kännt i tre år och snart ska ta studenten med. Eftersom att batteritiden på datorn är lika med extremt dålig, kommer datorn att dö om exakt 24 minuter. Höll på att flytta över alla viktiga filer och bilder i panik, när det slog mig att jag faktiskt inte bloggat en enda gång sedan bloggen startades. När My Documents började lagga som vanligt så fick det bli bloggen istället.

Läste detta på facebook häromdan; "Datorn e lika stabil som en 100-årig senil parkinson-cp-skadad som ska käka linfrön med kinapinnar" sagt av Martins polare Jocke, som jag iofs inte vet vem det är , men skönt sagt! Datorn som jag kommer vara tvungen att använda istället för min är ungefär på samma nivå, om inte värre...

Kommentarer
Postat av: Lena

Saknade ditt bloggande på bloggen faktiskt :(

haha fan va sant sagt! :D

2009-10-16 @ 15:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0